30 лист. 2010 р.

Подробиці

Вчора аналіз крові показав що рівень ХГЛ-126, що є зовсім непогано. Завтра, в середу, маю здавати кров на аналіз ще раз, і число ХГЛ має щонайменше подвоїтись. Також вчорашній аналіз показав, що рівень прогестерону в мене дуже добрий, і лікар вирішив відмінити мої щоденні уколи прогестерону. Моїй дупі повезло, ура! Сказав, що виглядає, що мій організм чудово зі всім сам справляється.
Перше УЗ обстеження призначене на 20 грудня, я вже буду 7 тижнів і 1 день вагітна. УЗ покаже скільки зародків є, один чи два, і вже повинно прослуховуватись серцебиття. Ніяк особливих вказівок не дали, тільки наголосили продовжувати приймати пренатальні вітаміни і нічого важкого не піднімати.
Знаєте, що саме цікаве і неймовірне? День пологів вирахували на 7 серпня - день мого народження. Я розумію, що мало жінок родять коли їм порахували, але всерівно дуже цікаве співпадіння. Надіюсь, що це на удачу.
Ніяких симптомів ще не відчуваю, тільки дуже сьогодні була втомлена і сонна. На що коліжанка Оля відповіла, що чим далі в ліс тим більше дров. Мала на увазі, що це потрохи отак всі ознаки вилазити будуть.
Чоловік дуже радий звичайно, але вже пожалівся, що дуже довго чекати. Нетерплячий.

3 коментарі:

  1. Поясни людям, що таке ХГЛ... :)

    Дрова.. так-так, як Бог буде милостивий, то сонливість і втома - будуть найменші проблеми, крім них ще на горизонті маячать варикоз і геморрой, і решта подібних приємних речей ))))

    Але якщо можна вибрати між твоєю дупою з геморроєм і без нього, то я краще виберу з геморроєм - він просто так точно не з'явиться. )))

    ВідповістиВидалити
  2. Кращого подарунку на день народження годі й придумати. Це все одно буде найкращим і найзначущішим даром. І хто може знати,як воно вийде.Та,цей прогноз виглядає знаково.
    Дупі й справді щастя ;-))), вона вже й змерилась з тим постійним штриканням ;-)))

    ВідповістиВидалити
  3. ХГЛ - Хорионічний Гонадотропін Людини, або гормон вагітності. Він виробляється зародком і його рівень в крові вимірюється для визнячення вагітності.
    Все переживу, що треба пережити. Я вже майже забула всі муки, які пройшла, щоб завагітніти. )))

    ВідповістиВидалити