7 лист. 2010 р.

ЗІВ №2, День 14

В п"ятницю їздила в клініку робити УЗ. Виглядає, що розвивається 8 фолікулів. 2 з них дуже маленькі, і не встигнуть дозріти. Тобто, маю 6 що подають надію. Це набагато краще ніж минулого разу, коли я мала всього 3 більш-менш потрібного розміру. Надія стає більшою на позитивний результат. І мені десь і страшно стає. Я боюсь розчаруватись як минулого разу, коли лікування припинили за декілька днів до забору яйцеклітин.
Після УЗ в малій клініці довелось їхати в аптеку в велику клініку, тому що медсестра неправильно порахувала скільки мені Фоллістиму потрібно буде. Я збиралась після УЗ їхати на роботу, сказала що буду в 10-11 ранку. Довелось подзвонити і сказати що не приїду взагалі, що не дуже гарно виглядає, особливо коли пояснити толком чому не можу. На роботі тільки одна співробітниця знає, що я проходжу лікування, ми з нею досить близькі. В нас на роботі водиться, якщо ти не будеш на роботі чи будеш пізніше, повідомити електронною поштою менеджерів відділів, щоб були в курсі і тебе не шукали. Я просто пишу, що маю прийом в лікаря, запізнюся, і в якій годині буду в офісі. Коли прихожу, часом питають чи я в порядку. Я коротко відповідаю, що все добре і стараюсь міняти тему. На щастя, американці не мають проблем з повагою відноситись до приватних справ і не лізуть в розпитуваннями.
По дорозі з аптеки подзвонила медсестра з малої клініки і дала мені вказівки щодо ліків. Дозу Фоллістиму зменшили до 225 IU і треба починати колоти Репронекс по 3 ампули в день. В понеділок зранку знову на УЗ. Репронекс-внутрішньом"язеві ін"єкції. Їх мені робить чоловік, попередньо потренувавшись на подушці. Виглядає, що він переживає і хвилюється перед тим як зробити мені укол більше ніж він мене болить. Тому що сама ін"єкція терпима. Але за пару годин на місці уколу утворюється болюча гуля і сидіти стає неприємно.
Десь за 3-4 дні до забору яйцеклітин рекомендують обмежити фізичну нагрузку до мінімуму. Тому я вчора, в суботу, зробила в хаті ретельне прибирання і прання. Забір мають робити приблизно наступної п"ятниці, то буду старатись від сьогодні і до наступної п"ятниці нічого важкого не робити.
Якщо в п"ятницю зроблять забір яйцеклтин, то підживлення ембріонів будуть робити через 3 дні, тобто в понеділок 15 листопада. Інколи підживлення роблять через 5 днів, коли їх є багато і доброї якості. Я не думаю, що це станеться зі мною. 5-денні ембріони краще імплантуються і є більше шансів на успішну вагітність, але більше шансів, що вони в лабораторії до 5 дня не доживують. Тобто, коли є багато ембріонів, то можна ризикнути і почекати до 5 дня з надією що навіть якщо деякі не доживуть, всерівно буде достатня кількість для підживлення. Ну це я так забігаю наперед і думаю що і як буде. Насправді, стараюсь жити день за днем і нічим дуже не перейматись, щоб не стресувати.

1 коментар:

  1. Улясику...

    :(

    Я постараюсь повернутись якнайшвидше, мені дуже шкода, що ти про все це розмовляєш сама з собою... Цьом

    ВідповістиВидалити