6 груд. 2010 р.

Далі

5 тижнів і 1 день

Результати аналізу крові, що мені робили минулої середи просто чудові. Рівень ХГЛ зріс до 406. Попереднє число було 126, і потрібно було, щоб воно подвоїлось. Більше повторних аналізів крові робити не будуть. Тепер чекаємо 20 грудня, коли мають робити УЗ обстеження, щоб прослухати серцебиття і визначити скільки зародків розвивається.
Відкрила для себе цікаву річ, яка не є ніяким відкриттям для жінок які народжували дітей, - вагітна жінка думає про дитину, що носить безперервно, весь час, щохвилини, це все чим вона живе. І так 9 місяців! Заглиблення в той світ очікування дитини настільки глибоке і тотальне, все решта відходить на задній план. Все крутиться навколо маленького горошка в животі.
Ніяких неприємних симптомів раннього токсикозу не відчуваю ще. На щастя. Єдина помітна фізична ознака моєї вагітності - "органи-кормушки" стрімкими темпами збільшуються, повніють і болять.

3 коментарі:

  1. Я тебе розчарую. Думки про дітей не опановують вагітну жінку цілком і щохвилини.

    Це в тебе просто синдром очікування. ) Я Мартіна носила вже як професійно вагітна. ))))

    А кормушки бережи, почитай собі про душі-масажі, купи собі креми, вони ще вашій сім'ї потрібні будуть. І через п'ять років. )))

    ВідповістиВидалити
  2. Додам :)

    Думки про дитину не опановують ВКОТРЕ вагітну жінку цілком і щохвилини. Мабуть так.

    Хоча, мені здається, що коли я була вагітна Юлею, я і тоді не була опанована думками про неї постійно.

    ВідповістиВидалити
  3. Напевно я так багато думаю і ціную це, бо мені було важко завагітніти і вік вже більший. Як я вже писала в одному з коментарів, я пройшла через два викидні і позаматкову, і ні одна з тих вагітностей не вводила мене в такий стан захоплення і зачарування як ця.

    ВідповістиВидалити