15 лист. 2010 р.

Результат

Подзвонила я за результатом. Гарна цьоця медсестра записала мені повідомлення, що сподівається що я себе почуваю добре після вчорашньої процедури і що рада мене повідомити, що Всі Три Яйцеклітини запліднились і ми маємо три гарненькі ембріончики. Процедура переносу їх в мою матку призначена на середу о 10 годині ранку. Я до кінця повідомлення дослухати не могла, сльози радості залили очі. Я дуже, дуже, дуже щаслива! Це Чудо! Всі Три! Приблизно по статистиці запліднюються десь 75% забраних яйцеклітин.  Я посміхаюсь і плачу одночасно. Ще один важливий крок цього процесу успішно позаду. Тепер треба щоб гарно розвивались до середи.
Дякую Всім хто за мене думав, молився і тримав кулаки! Я всім Вам дуже, дуже вдячна!

3 коментарі:

  1. Оце і є щастя, чудовий результат ;-))) Щиро радію Уляночка!

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже рада за Вас! Я молилась щоб у Вас все було добре, і я впевнена що все буде гаразд! Tequila

    ВідповістиВидалити