23 лист. 2010 р.

Рахую дні

Ще сім днів до офіційного результату. Так довго тягнеться час! Думка " вагітна чи не вагітна?" весь час крутиться в голові. Вчора вийшла перший день на роботу, і не дивлячись на те, що мене чекала велика купа непереробленої роботи, я не могла забутись і перестати думати про те що, відбувається в моєму тілі. Це чекання справді дуже важке. Відчуваю то велику надію і бажання на позитивний результат, то закрадається страх про невдачу і переживання, і так по черзі і без кінця...
Коліжанка сьогодні спитала чи я не думала зробити домашній тест на вагітність і не чекати до наступного понеділка на аналіз крові. Ідея звичайно дуже приваблива, але справа в тому, що перед забиранням яйцеклітин і два рази після нього, по плану лікування, чоловік мені робив ін"єкції Хорионічного Гонадотропіну Людини (ХГЛ). Цей самий гормон і є гормон вагітності, який виробляється зародком і рівень якого вимірюють, щоб визначити наступила вагітність чи ні. І якщо зробити домашній тест на вагітність зараз, то можна отримати фальшивий позитивний результат, тому що в крові є залишки ХГЛ від ін"єкцій. Перечитавши купу інформації я зрозуміла, що якщо зробити домашній тест за день чи два до призначеного аналізу крові, то можна більш-менш розраховувати на правдивий результат. Хоча бувають і фальшиві негативні результати, бо вагітність настала, а рівень ХГЛ низький через особливості організму і так далі. Спочатку я думала, що зроблю домашній тест в понеділок зраненька, перед тим як їхати здавати кров. Тепер мені вже в голові крутиться думка зробити тест в неділю, щоб поскоріше знати. В клініці мене застерігали не робити домашній тест, щоб не розчаровуватись даремно, якщо буде фальшивий негативний. Але я точно знаю, що не втримаюсь.

Немає коментарів:

Дописати коментар