3 лист. 2010 р.

ЗІВ №2, День 10

Сьогодні почала відчувати побічні дії від Фоллістиму. Руки і ноги припухші. Легенько поболює голова. Загальна втома. І вага сьогодні зранку показала 3 фунти більше ваги (приблизно 1,4 кг). Мій організм затримує воду - типова побічна дія цього препарату. Наклейки з естрогеном, які маю тримати поки самі не відпадуть, відпадати не збираються. Шкіра під ними, відчуваю, дуже подразнена, бачу почервоніння навколо. Подзвонила в клініку, залишила повідомлення з питанням коли вони мають відпасти і коли треба їх самій зняти, якщо не відпадають. Чекаю відповіді...
Сумна я якась сьогодні, втомлена і дуже якось мені одиноко. І якесь таке враження, що нікому до мене нема діла і до того мого лікування, і я все мушу сама. Воно звичайно інакше й не буде, бо хто за мене то зробить? Але десь там глибоко так хочеться, щоб хтось мене втішив, заспокоїв, і зробив так, щоб все було добре. Непродуктивні мрії...
Я в неділю відвідувала свою подружку. В неї в червні народилась друга дитина, хлопчик. Я з задоволенням провела час з тою дитинкою, дуже гарний здоровий хлопчик. Я багато читаю на форумах по безпліддю про те що безплідні жінки дуже важко переносять коли подружки чи родички народжують дітей, не можуть їх бачити, заздрять, і так далі. Я, на щастя, такої проблеми (ще) не маю. Мене не турбує що хтось має дітей і скільки їх має, мене турбує що я не маю. І я не хочу когось дитини, я хочу свою-маленьку, рідненьку, файненьку...

3 коментарі:

  1. Інколи знаходити і моральні ,і фізичні сили дуже важко ... та зазвичай, ми сильніші ніж думаєм.

    ВідповістиВидалити
  2. Тримайся, Улясю! Ти не одна, уважно слідкую за всім, що з тобою відбувається, розумію, що відчуваєш...

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже дякую Вам за підтримку, вона для мене багато означає...

    ВідповістиВидалити