30 жовт. 2010 р.

Від чого боліла голова

Вчора, коли приїхала з клініки додому і дуже боліла голова, я тільки ліки які потрібно зберігати в холодильнику витягнула з пакету, до решти руки дійшли аж сьогодні. Виявляється голова мене боліла від Ганіреліксу. Перші три уколи, як я вже писала, мені дала медсестра в клініці, безкоштовно. В інструкції головна біль була на четвертому місці с списку побічних дій. А сьогодні коли викинула з пакету Ганірелікс, що купила вчора, побачила наклейку з попередженням великими буквами - Може спричиняти головну біль. Переважно в аптеці на наклейках пишуть такі попередження для тих побічних дій, що зустрічаються найчастіше.
Так що з цим розібралась. Мене ще чекає 3-4 ін"єкції цього чуда, дуже надіюсь, що обійдеться без повтору того що було вчора.
Решту ліків поскладала в свою шухляду-аптеку. Прошу полюбуватись.

Немає коментарів:

Дописати коментар