27 жовт. 2010 р.

ЗІВ №2, День 3

Зранку поміняла наклейки з естрогеном на дві нові і зробила ін"єкцію Ганіреліксу. Цього разу почервоніння було незначне. Почуваюсь ніби нормально. Але я зрозуміла з попереднього лікування, що мені може здаватись, що почуваюсь нормально поки не перестаю приймати ліки і розумію, що я була занадто емоційна і неврівноважена під впливом ліків.
Післязавтра беру вихідний і їду в сателітну клініку. Сателітна клініка це де мені роблять дрібні процедури такі як УЗ, вона знаходиться 120 км від моєї хати. Велика клініка, де роблять забирання яйцеклітин, запліднення, підживлення і де знаходиться аптека де я купую ліки для лікування знаходиться приблизно 165 км від моєї хати. Їду в сателітну, тому що мені бракує дві останні наклейки з естрогеном які мені потрібні на п"ятницю. Ці наклейки можна придбати в любій аптеці за рецептом, але їх продають в упаковках по 24 штуки за 150 баксів, а мені потрібні тільки дві. Медсестра в клініці запропонувала дати мені зразки, які їм час від часу приносять представники фармацевтичних компаній. До речі, ця ж медсестра дала мені 4 уколи Ганіреліксу, що зекономило мені 600 баксів.
Я дуже їй вдячна, бо все це лікування страшенно дороге і страхівкою зовсім не покривається. Я живу в штаті, що не має закону який змушує страхові компанії покривати лікування безпліддя. Штатів, що мають такий закон є декілька, якщо не помиляюсь, всього шість. Я навіть обдумувала ідею переїхати в інший штат, де є покриття. Ідея ця відпала. Щоб переїхати потрібно знайти нову роботу, чоловік мій знову буде змушений починати свій бізнес з нуля на новому місці (ми тільки 2 роки назад переїхали в зв"язку з моєю роботою, і він тут все мусів починати все з початку). І потім, якщо піду на нову роботу, то ніякому роботодавцю не сподобається, що нова працівниця бере багато вихідних. І нова робота це додатковий стрес, якого мені потрібно уникати під час лікування. Чекати поки все владнається і втянусь не можу, час мені дуже дорогий. І ще проблеми з новим житлом і таке всяке. Отже вирішили залишатись тут і лікуватись тут, хоча й буде це нам коштувати немалі гроші. Але ніякі гроші не замінять нам дітей.
Мене деякий час страшенно бісила ця ситуація з страхівками і з законами, чи правильніше з їх відсутністю. Як так, що в такій розвиненій країні аборти покриваються страхівками, а лікування безпліддя ні? Наразі заспокоїлась, стараюсь за це не думати і спрямовувати свою енергію на саме лікування.

Немає коментарів:

Дописати коментар