30 жовт. 2010 р.

ЗІВ №2, День 6

Позавчора настали щасливі дні місяця. Я подзвонила в малу клініку і залишила про це повідомлення одній з координаторів мого лікування. Через деякий час вона задзвонила і сказала, щоб наступного дня, в п"ятницю, я приїхала на УЗ і якщо УЗ результат буде в порядку потрібно буде поїхати в велику клініку купити всі ліки на лікування. І ще сказала, щоб в п"ятницю вже не ставила нові наклейки з естрогеном. УЗ обстеження перед початком стимуляції робиться для того щоб переконатись, що нема ніякої кисти на яйниках і матка виглядає в порядку. Як я вже писала, в п"ятницю мені треба було поїхати в малу клініку за наклейками з естрогеном, так що вихідний вже був запланований наперед.
В п"ятницю встала раненько і прийняла душ в ледь теплій воді. Нагрівач води в хаті має примхлививй темперамент і вже другий раз за два тижні вода зранку ледь тепла. Коли це сталось першого разу чоловік закликав сантехніка, вода була гаряча як і має бути і сантехнік зробив висновок, що я просто не дала їй достатньо протекти. Хочу сказати, що температура води в душі може негативно вплинути на мій настрій, я стала трохи роздратована.
В клініці зробили мені УЗ і сказали, що все виглядає добре, але ще лікар в великій клініці мусить подивитись. Потім координатор розказала, що в суботу потрібно починати лікування і пояснила що і коли треба колоти і пити.
Потім я поїхала в велику клініку за ліками. Клініка знаходиться в великому комлексі будинків від університету, і я перший раз поїхала туди сама без чоловіка. Заплуталась і запаркувалась не в тому гаражі де треба і прийшлось обійти коридорами цілий комплекс, щоб попасти в аптеку великої клініки. Йдучи коридорами я відчула, що в мене починається головний біль. На ліки довелось почекати 20 хв, відчуваючи що голова болить все більше і більше. Я в аптеці попросила Тайленол для головної болі. Заплатила за ліки здоровеньку суму -$1850, і пішла назад коридорами до гаражу. В машині випила таблетку Тайленолу і поїхала назад додому.
Як я доїхала додому не знаю, бо голова боліла нестерпно. До головної болі додалась нудота і дивитись на сонце було дуже боляче навіть через окуляри від сонця. Привіт, мігрень... По дорозі подзвонила координатор, і сказала що лікар наказав ще сьогодні поставити наклейки з естрогеном і стимуляцію починати не в суботу, а в неділю. Наклейок в мене нема, в малій клініці я їх не взяла, бо сказали, що мені вже їх не потрібно ставити. Координатор сказала, що подзвонить в аптеку в моєму місті і дасть їм пропис на наклейки. Я подзвонила чоловіку і попросила його поїхати в аптеку, бо мене страшенно болить голова. Він кинув всю свою роботу і поїхав в аптеку, де йому сказали, що пропис прийшов, але наклейок в них нема і будуть тільки в понеділок. Він з ними посварився за те що не дали мені знати, що будуть в понеділок. Заставив їх обдзвонити конкуруючі аптеки в місті і знайти де є наклейки. Знайшли. Купив. Привіз. Я вже лежала в ліжку, накрита з головою, бо світло буром сверлило мені голову. Поставила наклейки і знову з головою під одіяло. Через деякий час заснула. Проснулась коли надворі вже було темно, залишки головної болі ще були, але набагато менше.
Вечір провела на дивані, вся розбита і чомусь тряслись руки. Подивились з чоловіком Sex and the City 2  і пішли спати. Я так і не знаю, чи була ця біль викликана Ганіреліксом чи естрогеном, чи просто співпало так. Це була найгірша головна біль яку я коли небудь мала.
Сьогодні по плану ніяких ліків, крім наклейок які я поставила вчора і маю тримати поки не відпадуть самі. Наклейки які чоловік вчора купив в аптеці набагато кращі ніж попередні, від іншого виробника. Ці м"ягенькі і круглі. Попередні були якісь тверді пластикові, і прямокутні. Весь час мене гризли, викликали подразнення та почервоніння.
Дивно, але я якби це зі мною сталось ще пів року тому, я б дуже себе жаліла, плакала і не переставала питатись: Чому і за що? Вчора, коли боліла голова, я просто собі казала, що пройде, просто треба перетерпіти. Завтра буде інакше. Так і сталось. :-)
Далі буде...

1 коментар:

  1. Одним словом весело.Зовсім неприємні збіги обставин ,але й добрі новини є. Смамоконтроль таки береже нерви,тримайтесь Улянка.

    ВідповістиВидалити