25 жовт. 2010 р.

ЗІВ №2, День 1

Сьогодні перший день мого другого курсу лікування для Запліднення Ін Вітро (ЗІВ). Я буду проходити лікування за протоколом Estrogen Priming. Цей протокол полягає в тому, що спочатку приймається естроген (для мене у вигляді наклейок на живіт) і ін"єкції антагоністу Гонадотропних Гормонів через день . Ціль в тому що підвищений вміст естрогену здурить мій гіпофіз, він буде думати, що фолікули з яйцеклітинами виробляються і припинить виробляти підвищену кількість Фолікул-Стимулюючого Гормону (ФСГ). Це дає яйникам можливість відпочити, і не вирощувати фолікули. Зарядитись силами перед тим як їх почнуть дуже сильно стимулювати, щоб вони виростили одночасно багато якісних яйцеклітин. І після цього, наступного циклу лікування буде проходити за стандартним Антагоніст протоколом, про який постараюсь описувати по ходу справи.
Для тих хто не знає, я живу в США, тому зі страху перекласти щось неправильно, я буду час від часу подавати терміни на англійській. При бажанні можете мене поправляти.
З наклейками почуваюсь нормально тільки зранку трохи голова "легка" була, так як коли нахилишся, а потім різко встанеш. Але до обіду перейшло.

Немає коментарів:

Дописати коментар