11 груд. 2010 р.

Переживання

Вчора ввечері з"явилось, що виглядало, як початок кровотечі і спазми внизу живота. Зразу подумала, що викидень. Розказала чоловіку, і зразу подзвонила на мобільний медсестрі з клініки. Я звичайно зразу дуже впала духом, і мій чоловік також. Навіть не мали слів одне для одного, тільки сумні погляди. Медсестра, Місс В., сказала вранці тут в мене  в місті здати кров на аналіз, і що вона туди відправить направлення. Аналіз крові на ХГЛ, гормон вагітності, щоб подивитись який рівень на сьогоднішній день,  по ньому можна судити що відбувається. Сказала лежати, мало рухатись, і що вони ніц не можуть зробити якщо цей процес (викидень) вже почався. Цілу ніч я дуже погано спала, щодві години бігала в туалет, крові вже не було. Зранку - нема, живіт не спазмує. Десь коло 9 ранку поїхала здала кров, повернулась додому і почала чекати дзвінка з клініки з результатом. Місс В. подзвонила десь після 11 години, і сказала що рівень ХГЛ в мене 30,000 одиниць, що є дуже добре. Вона сказала, що можливо, судячи по високому ХГЛ, розвивалась двійня і один з зародків завмер і виштовхується. Сказала що хоче, щоб я приїхала на УЗ в понеділок або в вівторок, і сказала що порадиться з лікарем і передзвонить точно скаже коли. Заспокоїла мене, що інколи кровотечі і без причин стаються, і далі вагітність проходить нормально. Я трохи заспокоїлась. Маю надію, що далі все буде добре. Це дуже страшно підійти так близько до втрати чогось такого дорогого і бажаного.

Немає коментарів:

Дописати коментар