8 груд. 2010 р.

Починається

5 тижнів і 3 дні
Сьогодні зранку вперше відчула легку нудоту. Почалась як тільки я піднялась з ліжка. І що ви думаєте я зробила як тільки її відчула? Посміхнулась на всі зуби! Yes! Значить все працює, росте і розвивається так як треба. Коли повідомила чоловіка, що маю нудоту, він сказав - о, це добре! А потім спохватився і каже - ну шкода тебе, але це означає що все йде як треба. Пару годин після того як розпочався робочий день, був ще один наплив нудоти.
Напевно через пару днів я перестанусь тішитись нудоті, особливо якщо вона стане сильнішою, але наразі нудота це просто чудово!
Страшенно повільно тягнеться час. Сьогодні 5 тижнів і 3 дні вагітності (насправді 3 тижні і 3 дні, тому що офіційно рахують термін від першого дня останніх місячних), а мені здається що я вже вагітна дуже довго. Хочу поскоріше того 20 грудня, щоб побачити скільки горошків там розвивається. Спочатку я з осторогою ставилась до можливості двійні, бо це вагітність з високим ризиком. А тепер я б була дуже рада, якщо там двоє. Бо я точно хочу мати більше ніж одну дитину і було б просто чудово, якби народилось двоє одним махом, або як мій чоловік жартує - two for the price of one!

Немає коментарів:

Дописати коментар