16 груд. 2010 р.

Науковий експеримент

6 тижнів і 4 дні

Я з кожним днем все більше маю враження, що моє тіло бере участь в якомусь експерименті. Зі мною відбуваються різні цікаві речі. Нудота стала набагато сильнішою, а вчора була такою, що було добряче зле. Зупа, яку сама ж зварила, пахла дуже дивно і неапетитно. Квашена капуста - найлюбленіша страва на даний момент. Шкіра в мене стала дуже суха і подразнена, і зима з цим ніяк не допомагає. Сьогодні зранку попросила чоловіка витягнути і налаштувати зволожувач повітря, бо нестерпно пересихає в носі. Одним словом стаю я потрохи капризною, знудженою вагітною жінкою.
А насправді все чудово і я дуже щаслива. Знаєте, я просто зачарована фактом, що моє 35-річне тіло знає що йому робити. Я десь в одному з попередніх дописів писала, що раніше мала почуття бракованості, почуття, що щось зі мною не так. А тепер маю почуття гордості, почуття важливого досягнення.

Немає коментарів:

Дописати коментар