14 груд. 2010 р.

Маленьке серденько

6 тижнів і 2 дні
Cьогодні їздили з чоловіком на перше УЗ обстеження з початку вагітності. Розвивається в нас одне малятко. Все виглядає добре. Серцебиття вже є, 120 ударів на хвилину, нам навіть дали послухати як воно б"ється. Я думала, що трісну від радості. Показали нам на екрані маленьку цяточку, що рухалась (від ударів серця) і сказали, що то наша дитина. Я закохана!
Роздрукували нам 8 фоток. Та дитинка спраді ще тільки маленька цяточка і толком на фотках нічого не побачиш і не зрозумієш.
Не бачили ніякої причини для переполоху що стався минулої п"ятниці (допис "Переживання). Заспокоювали мене тим, що кров"яні виділення стаються в 30% вагітних і вони не завжди знають чи можуть пояснити причину.
Наступне УЗ обстеження призначили на 28 грудня, на той час строк вже буде 8 тижнів і 2 дні. Нас попередили, що наступного разу ми будемо здивовані наскільки дитинка виросла і як багато вже можна побачити. Після того мене випишуть до гінеколога місцевого, і на цьому поїздки мої в клініки малі і великі закінчаться. Дуже, дуже надіюсь, що все буде йти по плану.
Місс Венді і пані що робить УЗ мене і чоловіка сьогодні обняли і ще раз привітали. Я щодня думаю про те, що б сталось якби Венді не вирішила втрутись і допомогти мені продовжувати лікування. Я думаю, що це отак Бог робить чуда на землі, руками простих людей.

Немає коментарів:

Дописати коментар