28 груд. 2010 р.

Ростемо

8 тижнів і 2 дні
Сьогодні вранці мала ще одне УЗ обстеження. Дитинка вже майже 2 см завелика, було видно ручки і ножки. І навіть трошки для нас порухалась. Серцебиття добре - 169 ударів на хвилину. Попередньо з минулим разом, вона виросла в два рази і це добре було помітно на моніторі. Минулого разу вона просто була цяточкою що рухалась, а сьогодні було видно маленьке тільце в якого серце билось посередині. Для нас з чоловіком ті маленькі 2 см то ціле море щастя і радості. Так вже хочеться поділитись зі всіма нашою новиною, але ще треба трошки зачекати. Батькам плануємо сказати 14 січня. Тато мій Василь і хочеться до привітань з іменинами ще додати приємну новину. Але в голові вже веду переговори сама з собою на тему - а чи не сказати їм 7 січня, тиждень наперед?
На роботі не буду казати до кінця лютого, або коли стане помітно. Тут шеф зразу захоче знати які в мене плани щодо відпустки по догляду за дитиною, а я ще не готова відповідати на такі запитання. В США можна брати 12 тижнів відпустки по догляду за дитиною. Цю відпустку роботодавець може оплачувати, а може і не оплачувати, за бажанням. А далі потрібно або наймати няню, або віддавати 3-місячну дитину в ясла. Тут всі жінки в яких вагітність проходить нормально працюють чуть не до останнього дня. Моя співробітниця в п"ятницю ще була на роботі, в неділю ввечері народила і через 12 тижнів як штик була вже на роботі. От вам і капіталізм. Наразі ми ще не визначились що і як будемо робити.
Нудота моя мене вже занудила. Нудить і вдень і вночі. Безперервно. Трохи мене це вимучує, особливо беручи до уваги, що на роботі потрібно тримати належний фасад. Приїжджаю додому виснажена. Багато сплю, 9 годин, а то й більше. І чекаю коли нудота остаточно занудиться мене нудити. :-)

Немає коментарів:

Дописати коментар