27 черв. 2011 р.

Моя подушка

От таку подушку я собі придбала десь на 4 місяці вагітності. Дуже допомагає зняти навантаження зі спини і тазу, і дуже зручно підтримує живіт. Підвищення під голову допомагає запобіганню печії, до певної міри. Я спала досить непогано десь до настання 7-го місяця вагітності. З 7-го місяця і по сьогоднішниій день (кінець 8-го) спання нема майже ніякого. Встаю щогодини в туалет. А сам процес вставання з ліжка стає все більш важким, через розмір живота і його вагу. І печія вже настільки сильна, що під цю подушку доводиться підкладати ще дві подушки, щоб голова була високо, майже в сидячому положенні, тоді печія не стільки надокучає.

6 коментарів:

  1. Черв"ячок )Так, то він.
    Я так зрозуміла,що на роботі плануєш бути до кінця терміну?
    До речі , оця штучка,що відраховує дні до появлення бебіка ,додає якоїсь врочистості і реальності... Там-тарам ,до великої події залишилось 39 днів !!!

    ВідповістиВидалити
  2. Працювати збираюсь до 1 серпня. Це 7 днів до визначеної дати народження. Я вже писала, що тут дозволяють брати 12 тижневу відпустку по догляду за дитиною чи за станом здоров"я, яку я, звичайно ж, хочу потратити на те щоб побути з нею вдома перед тим як повертатись на роботу.
    39 днів! І я нарешті її побачу і пригорну.

    ВідповістиВидалити
  3. Три місяці, а чому так мало ??? Хіба,на це взагалі можуть бути розумні причини , бюрократія(((

    ВідповістиВидалити
  4. От такий капіталізм! Зауваж, що ці 12 тижнів роботодавець не повинен оплачувати, тільки зберегти за мною робоче місце. От і пояснення чому багато американців мають тільки одну дитину, або взагалі не мають. Діти тут розкіш.

    ВідповістиВидалити
  5. Знайшла допис (Ростемо), пам"ятаю ж ,вже десь читала про це ;-))
    Дивно,от за логікою якось несходиться.Чому розкіш?
    В країнах де рівень життя нижче плінтуса -
    народжуваність зростає гіперстрибками. Це тому що їм нема що втрачати?І з іншого боку розвинуті країни з постійним зниженням народжуваності.Людям важко поступатись комфортом, розміреним життям чи настравді в країнах великих можливостей настільки
    велика конкуренція? Можливо,дійсно цінується особистісний ріст.

    ВідповістиВидалити
  6. Я думаю тут влада боїться створювати бенефіти для вагітних і жінок з маленькими дітьми, тому що деякі верстви населення будуть дуже цим користуватись. Це моя така думка. І ще я думаю, що тут ті, що хочуть мати більше дітей, якось знаходять вихід з положення. Тобто, я з тобою згідна, більшість просто не хоче дітей, бо це зайві клопоти, а ті що хочуть їх мають не дивлячись на те що бенефітів майже ніяких держава не дає.

    ВідповістиВидалити