15 лип. 2011 р.

Останнє УЗ обстеження

36 тижнів і 5 днів

У вівторок були з чоловіком в лікаря. Зробили нам остання УЗ обстеження. Я була трохи розчарована, тому що обстеження тривало 2 хвилини від сили і на дуже маленькому апараті, що означає що я нічого толком не побачила. А дуже хотіла побачити личко дитинки. Але переживу, адже скоро буду на неї дивитись день і ніч. Доця повернута вниз головою, так як і потрібно. Під час обстеження чоловік попросив лікаря ще раз переконатись, що вона дівчинка. Лікар погодився, знайшов потрібні частини тіла на моніторі і з впевненістю сказав - Точно дівчинка! Від чого мій чоловік заспокоївся, тому що він все переживав, що ми всі речі для дитини купили в дівчачих кольорах.
Я добре помічаю, що їй в моєму животі стає все менше і менше місця. Вона вже не перевертається, а тільки теребить ніжками мені під ребрами. Ще 23 дні, а може й менше...

3 коментарі:

  1. Incredibly, isn't it? )

    Час так швиденько йде (для тебе, скажеш ти), але це і ти відчуєш - коли мала козя з’явиться на світ Божий, весь період очікування буде як короткий сон.

    А як будете планувати наступну двійку мацьоп, ти вже будеш набагато спокійніша.

    ВідповістиВидалити
  2. Мені важко повірити, що в мене під серцем дитина, маленька людина, з майбутнім, з своєю долею і я її мама! That is incredible!

    ВідповістиВидалити
  3. В тебе під серцем цілий світ, козя...

    ВідповістиВидалити