23 бер. 2011 р.

Дівчинка!!!

20 тижнів і 3 дні
Моє малятко - дівчинка!!! Я буду мати солодку, маленьку донечку!!! Я її вже люблю до сліз...

УЗД пройшло добре, все в дитинки виглядає в нормі. В мене теж все добре. Стать нам УЗ спеціаліст написала, на листівці, яку я принесла з собою, і заклеїла в конверті. Ввечері за вечерею чоловік витягнув листівку з конверту, а читати дав мені. Там були написані слова привітання, які я навіть не могла зразу прочитати, очі поспішно сканували листівку за словом boy чи girl. Побачивши слово girl, я притулила листівку до грудей, зробила великі очі і сказала: "Це дівчинка!" І чоловік і я були здивовані, але ніяк не розчаровані. Ми просто, як я вже писала, мали якесь таке відчуття, що буде хлопчик. Як виявилось, відчуття нас підвело, наша крихітка - дівчинка. В наступні хвилини мене охопило відчуття вини, що ми її 5 місяців хлопчиком кликали. І ще до серця прихлинуло багато ніжності до неї, а ще переживань і навіть трошки якогось суму. Важко пояснити за що сум, мабуть за жіночу долю...
Сьогодні вже разів 20 подивилась на фотки з УЗД, я просто закохана в своє мале чудо.

5 коментарів:

  1. Вітаю з майбутньою донечкою! Вже так повелось, дівчинка- помічниця, хлоплик - захисник. Буде помічниця ;-))
    Дійсно так.Якщо 20 разів на день дивишся на фото, інакше як коханням (любов"ю) це не назвеш!

    ВідповістиВидалити
  2. Я собі не уявляю, що б було, якби я була поруч.

    Я б, мабуть, пищала від радості за вас, сміялась і плакала, а потім би напилась, чого вже давно не було. (Останній раз - таки з тобою).

    Цьомаю вас обох, козі, і я рада, що це дівчинка. :)

    ВідповістиВидалити
  3. Ну все, тепер ти повноправно можеш їздити на теревенівки... ))))

    ВідповістиВидалити
  4. Я б дуже хотіла, щоб ти була коло мене. В особливі моменти хочеться коло себе мати своїх особливих людей. Цьом!)))

    ВідповістиВидалити